NIEUW: Administratief Medewerker in Borne

NIEUW: Administratief Medewerker in Borne
juli 11, 2025 admin

Administratief Medewerker

Gepero Family Office
Gepero is een private single family office gevestigd in Borne welke zich richt op de lange termijn en investeert in een breed scala van sectoren. Gepero is formeel in 2025 gestart en zoekt vanwege haar groei en verdere professionalisering uitbreiding van haar team.

Gepero opereert het liefst onder het maaiveld met een open en eerlijke visie waarbij gestreefd wordt naar duurzame relaties met betrokken partijen. Sectoren waarin onder andere worden geïnvesteerd zijn vastgoed, fondsen, aandelen en private equity.

Werkzaamheden:
Je werkt in Borne op kantoor nauw samen met de Financial Controller en draagt zorg voor de dagelijkse verwerking van alle administraties. De dagelijkse werkzaamheden bestaan uit zeer gevarieerde werkzaamheden:

  • Verwerken van de administraties;
  • Voorbereiden van de kwartaalrapportages, jaarrekeningen en begrotingen;
  • Voorbereiden van de cashflowprognoses;
  • Voorbereiden/ verzorgen van de diverse aangiften OB/ VPB;
  • Ondersteunen van de afdeling projectontwikkeling en vastgoedbeheer;
  • Voorbreiden van huurovereenkomsten, huurprijschecks en algemene huurgegevens;
  • Contact met diverse huurders, onderhoudspartijen en aannemers.

Wie zoeken wij:
Een enthousiaste, gedreven professional met een passie voor cijfers met minimaal een afgeronde opleiding in de financiële richting. Je werkt zelfstandig en bent proactief met een probleemoplossend vermogen. Je hebt oog voor detail maar overziet ook het totaalbeeld. In deze rol ben je samen met de CFO en Financial Controller (-ster) het financiële geweten en draagt samen zorg voor een correcte, tijdige en volledige verwerking van alle financiële administraties. Vanwege de zeer gevarieerde werkzaamheden en dynamiek binnen Gepero zoeken wij een professional met een flexibele werkhouding.

Wat bieden wij:

  • Een aantrekkelijk salaris (fulltime dienstverband en afhankelijk van ervaring);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • Dynamische werkomgeving binnen een familiebedrijf met korte lijnen en volop ruimte voor eigen initiatief;
  • Een klein en gezellig team van collega’s.

Interesse?:
Neem dan contact op met A. (Allard) van der Veen op het mobiele telefoonnummer (06) 51 137 317. Uiteraard is reageren per e-mail ook mogelijk op allard@allardenvanderveen.nl.