INGEVULD Manager Service Operations in Borne

INGEVULD Manager Service Operations in Borne
juli 5, 2022 A&V

Manager Service Operations in Borne

INGEVULD – Onze opdrachtgever Gullimex is opgericht in 1981 en een toonaangevende leverancier van hoogwaardige meetinstrumenten en registratiesystemen. Ze zijn actief in de Benelux en Duitsland, met een hoofdkantoor in Borne (NL) en een vestiging in Erpe-Mere (B) en Sundern (D). Gullimex is als marktleider actief in de sectoren Food, Health & Pharma, Logistiek en Industrie. Met onze oplossingen dragen wij bij aan kwaliteitsborging en -verbetering bij klanten.

Voor Gullimex zijn wij op zoek naar een Manager Service Operations. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de afdelingen planning, werkvoorbereiding, logistiek en service (20 FTE).  Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel binnen Gullimex. In deze rol ben je dan ook met je collega’s continu bezig door middel van automatisering en digitalisering processen te optimaliseren en te versimpelen, doorlooptijden zo kort mogelijk te houden en de organisatie naar een volgend niveau te brengen om daarmee de ambitie voor verdere groei in zowel de Benelux als Duitsland te verwezenlijken.

Profiel Manager Service Operations:
De ideale kandidaat heeft een technische- bedrijfskundige achtergrond op HBO/ WO niveau met relevante technische, lijn- en managementervaring binnen een serviceorganisatie.

Je bent iemand die meebeweegt en -denkt met de ontwikkelingen van de organisatie en dit over kan brengen op zijn/haar team. Je hebt implementatie- en realisatiekracht om toekomstige veranderingen en ontwikkelingen door te voeren. Je bent hierin pragmatisch en slagvaardig, organisatorisch en procesmatig sterk. Je zorgt daarbij voor uniformiteit en standaardisatie.

Je ontwikkelt en realiseert de afdelingsplannen en vertaalt dit naar concrete acties.

Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je met enthousiasme en overtuigingskracht synergie en harmonisatie weet te realiseren tussen operatie, sales en klanten, waarbij je ketenbreed denken en samenwerken bevordert. Je zet een zeer efficiënte, logistieke en uniforme dienstverlening neer om de operationele uitvoering optimaal te ondersteunen. Je schakelt makkelijk en snel tussen diverse vraagstukken en disciplines en bent in staat vele ballen hoog te houden.

Als peoplemanager coach en stuur je de medewerkers/afdelingen aan. Je ontwikkelt ze op persoonlijk en vakinhoudelijk vlak, zet de juiste mensen op de juiste plek en stimuleert ze tot eigenaarschap, betrokkenheid, pro-activiteit en oplossend vermogen.

Als persoon breng je een dosis energie en enthousiasme mee en communiceer je op een prettige manier met alle lagen in de organisatie. Je hebt er zin in om, samen met collega’s, onze organisatie verder te brengen naar een volgend niveau, waardoor verdere (groei) ambities verwezenlijkt kunnen worden.

Als Manager herken je jezelf in onderstaande:
• Afgeronde HBO/WO opleiding richting Bedrijfskunde en/of Techniek, aangevuld met managementtrainingen.
• Minimaal 5 jaar managementervaring in een service/logistieke functie, ervaring met indirecte aansturing is daarbij een pré.
• Affiniteit met of ervaring binnen technische uitvoeringsorganisaties.
• Ervaring met ontwikkeling van organisaties in schaalgrootte of samenvoeging, harmonisatie van cultuur, processen, werkwijzen en systemen.
• Kennis van en affiniteit met lean methodieken.
• Kennis van inkoopprocessen, projectmanagement en analyse- en rapportage tools.
• In staat om in de dynamiek van een multi serviceorganisatie snel te schakelen en vele ballen hoog te houden.
• Gericht op verbetering, efficiency en optimalisatie van logistieke en planningsprocessen, aansluitend bij decentrale operatie.
• Situationeel leider, inspirerend, vernieuwend, coachend en motiverend.
• Sterk in plannen en organiseren, stressbestendig en analytisch.
• Doel- en resultaatgericht, besluitvaardig, overtuigend, sterke implementatie- en realisatiekracht.
• Groot aanpassingsvermogen, flexibel, kan goed meebewegen met veranderingen.
• Organisatiesensitief, verbindend en samenwerkingsgericht.
• Ervaring met AFAS is een pré.
•Goede kennis van de Engelse en Duitse taal.

Arbeidsvoorwaarden:
• Het bruto jaarsalaris is circa 80k afhankelijk van je ervaring, bij een 40-urige werkweek.
• Leaseauto en bonusregeling.
• Vanzelfsprekend krijg je de nodige middelen tot je beschikking (notebook, mobiele telefoon).
• 25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband) en pensioenregeling.
• Opleidingen bij onze leveranciers in binnen- en buitenland.
• Veel vrijheid, beslissingsmogelijkheid en flexibiliteit.
• Een organisatie met een familiecultuur, waar er naast het werk ook tijd en ruimte is voor ontspanning, waar veel gelachen wordt en behaalde resultaten goed gevierd.

Interesse?:
Indien je interesse hebt in de functie en je jezelf, gezien ervaring(en) en vaardigheden geschikt acht voor deze functie, kun je contact opnemen met A. (Allard) van der Veen op het mobiele telefoonnummer (06) 51 137 317. Uiteraard is reageren per e-mail ook mogelijk op allard@allardenvanderveen.nl.