Facilitair Medewerker in Almelo

Facilitair Medewerker in Almelo
januari 8, 2021 A&V

Facilitair Medewerker in Almelo

De Facilitair Medewerker regelt alles binnen de interne Servicedesk van ZT Netherlands. Deze Servicedesk ontvangt tickets en alerts voor diverse disciplines en deze worden door de Facilitair Medewerker beheerd en uitgezet naar de verantwoordelijke personen. De nadruk ligt op Facilty. Hiertoe behoort het invoeren en behandelen van facilitaire klachten, storingen, wensen en vragen op facilitair gebied, bewaken van het verlopen van vergunningen en contracten die te maken hebben met onder andere onze gebouwen, wagenpark, Arbo en Milieu. Behandelen van vraagstukken rondom beveiliging en schoonmaak, assistentie bij interne verhuizingen, verbouwingen en overige zaken. Signaleren van trends en verbetermogelijkheden.

Verantwoordelijkheden en essentiële taken:
• Fungeren als eerste aanspreekpunt bij (facilitaire) problemen en storingen;
• Behandelen van vragen en oplossen van klachten (facilitair). Voortgang en afhandeling bewaken en communiceren met relevante partijen;
• Onderhouden van contacten met interne en externe partijen;
• Op de hoogte zijn van wet- en regelgeving;
• Bewaken van data en aanpassingen van onder andere vergunningen, contracten en overige relevante deadlines op facilitair gebied;
• Signaleren van storingen, knelpunten en/of gebreken aan bedrijfslocaties, installaties en apparatuur;
• Klein technisch onderhoud (lamp vervangen, storingsopvolging, etc.);
• Facilitaire (pand)rondes uitvoeren en zo o.a. bijdragen aan een veilige situatie door alert te zijn op veiligheidsrisico’s en deze risico’s te signaleren, communiceren en afhandeling bewaken;
• Uitvoeren van eenvoudige administratieve werkzaamheden;
• Actieve bijdrage leveren aan het opstellen en bijhouden van onderhoudsplannen op basis van bevindingen en ervaringen.

Kennis en vaardigheden:
• Goede communicatieve, sociale en commerciële vaardigheden;
• Ervaring met MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
• Ervaring in het oplossen van problemen en bewaken van deadlines;
• Ervaring/affiniteit met facilitair en basic technisch inzicht;
• Kennis van en ervaring met ISO 14001;
• Administratief onderlegd.

Talen:
• Uitstekende kennis van de Nederlandse taal; zowel mondelinge als schriftelijk;
• Goede kennis van de Engelse taal; zowel mondeling als schriftelijk.

Competenties:
• Communiceren: in staat zijn tot communicatie met diverse soorten mensen en bedrijven;
• Luisteren: door goed kunnen luisteren kan een probleem of klacht snel duidelijk worden;
• Plannen en Organiseren;
• Prioriteiten stellen;
• Flexibiliteit;
• Verantwoordelijkheidsgevoel;
• Doorzettingsvermogen;
• Creativiteit; snel kunnen bedenken van oplossingen bij problemen.

Minimale kwalificaties:
• Minimaal MBO 3 (Facilitair Leidinggevende is een pré);
• Enkele jaren ervaring op gebied van Facilitaire Zaken.

Interesse?

Indien  je interesse hebt in de functie en je jezelf, gezien ervaring(en) en vaardigheden geschikt acht voor deze functie, kun je contact opnemen met A. (Allard) van der Veen op het mobiele telefoonnummer (06) 51 137 317. Uiteraard is reageren per e-mail ook mogelijk op allard@allardenvanderveen.nl.